24 september 2009

Intressant artikel i Smålandsposten

Ibland kan man ju börja undra över hur intresserade journalister egentligen är av det de skriver. När man läser Smålandspostens artikel i tisdags om budgetpresentationen så blir man något nedslagen. Inte nog med att artikeln i sig är både överdrivet negativ och märkligt skriven den innehåller dessutom rena sakfel. Jag omnämns tex i artikeln, jag var inte på plats. Jag satt med landshövdingen och hade insynsråd och hade inte möjlighet att vara med på presskonferensen. Det verkar dock inte journalisten lagt märke till...Pinsamt! sedan kan man ju verkligen undra om han lyssnade till vad mina kollegor hade att säga överhuvudtaget för konstigare citat har jag aldrig varit med om.

http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/ingen-satsning-pa-lanet(1534316).gm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar