04 november 2009

Månadens partist!

Fick idag den fantastiskt fina utmärkelsen "Månadens partist" av Muffarna i Kronoberg. Jag är mycket stolt och svårt nöjd över detta=)Fick ett mycket fint diplom som numera pryder en av väggarna på mitt kontor på riksdagen. Min ambition är nu att vinna denna utmärkelse varje månad. Motiveringen värmde särskilt och kan vara en bra ledstjärna i framtiden. ”För en stark och ungdomlig frihetsröst i Sveriges Riksdag"





Utmärkelsen ges månadsvis till den person som Distriktsstyrelsen anser passar bäst på följande beskrivning:

”Aktiv i Moderaterna som, trots att de lämnat ungdomsförbundet,
förespråkar och verkar för Moderata Ungdomsförbundets ställningstaganden och verksamhet”

Jag tackar distriktstyrelsen för MUF Kronoberg för detta och hoppas innerligt att jag för möjlighet att glädjas fler gånger framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar