16 juni 2010

PM & Vänner på 4:e plats i 2010 års White Guide


Som riksdagsledamot får jag många böcker, tidsskrifter och informationsmaterial från instresseorganisationer, fackförbund och samfund. Jag läser en hel del men tyvärr räcker tiden aldrig till för att ta del av all den informationen som jag får. Det mesta av materialet som jag får är av tyngre karaktär men en del böcker tillhör den mer lättsmälta och lättlästa kategorin. En bok som jag alltid ser fram mot och bläddrar flitigt är Sveriges Hotell & Restaurang företagares "White Guide", vilket är en förteckning över Sveriges bästa restauranger. Extra stolt är jag över att PM & Vänner i Växjö lyckades placera sig på en 4:e plats i årets upplaga. 2009 hamnade de på en 10:e plats. I år vann dessutom utmärkelsen "Årets Matsupplevelse". Något som verkligen stämmer... Jag kan varmt rekommendera alla att äta på PM & Vänner om ni är i Växjö, hör gärna av er till mig så gör jag er sällskap och kan prata lite politik under tiden vi äter=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar